  • Data: 2008-09-03 05:07:52
    Temat: Re: Urzad skarbowy a pieniadze z ubezpieczenia
    Od: "kraxon" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież napisał, że TU znalazło klienta, wiec po co ma walczyć?
    > A jemu obojętne raczej komu wystawi fakturę.

    Wczoraj sie juz dowiadzialem ile co jest warte.
    Wartosc naprawy jest wyzsza niz watosc samochodu ( tak wyliczylo TU PZU ) ,
    czyli orzekli szkode calkowita.
    Tak wiec :

    Samochod przed wypadkiem : 18400 netto
    Po wypadku : ~4650 netto ( za tyle moze go kupic firma, ktora wygrala
    aukcje )

    Czyli PZU moze mi wyplacic jedynie : 13750 netto

    http://www.rp.pl/artykul/55974,58128_Strata_jest_kos
    ztem_przedsiebiorcy__a_odszkodowanie_przychodem.html