  • Data: 2018-01-31 09:50:33
    Temat: Re: Urzad skarbowy sciga mnie 12 lat
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-31 o 09:46, Piotr Gałka pisze:

    > Jak wie to może, ale chyba nie zawsze wie.

    Tutaj wie.

    > Właśnie tylko w takiej sytuacji uważam, że może nie być jednoznaczności
    > w ocenie.

    Gdzie tu niejednoznaczność? Po to jest termin przedawnienia, aby było
    wiadomo ile lat wstecz może urząd kopać. Jakby uczciwym było szukanie
    tylko rok wstecz, to przedawnienie ustawiłoby się na rok, a nie na 5
    lat. Oczekujesz, że urząd będzie każdego podejrzanego podatnika co roku
    kontrolował? Szkoda czasu, skontroluje się raz na parę lat na kilka lat
    wstecz - i nie jest to przecież hodowanie odsetek, bo przed kontrolą
    wystąpienie zaległości nie jest przecież znane.

    Hodowaniem by było przeprowadzenie kontroli, wyłapanie zaległości, i
    wydanie decyzji po kilku latach.

    --
    Liwiusz