  • Data: 2018-01-31 10:15:19
    Temat: Re: Urzad skarbowy sciga mnie 12 lat
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-31 o 09:50, Liwiusz pisze:

    > Gdzie tu niejednoznaczność?

    Jeśli US szybko sprawdził, kazał zapłacić, a podatnik się miga -
    jednoznaczne.
    Jak US celowo nie informuje (nie wiem czy tak jest, ale chodzą takie
    słuchy) i potem robi jakieś ruchy (według różnych źródeł nie całkiem
    legalne) aby przedłużyć to wtedy ocena postępowania podatnika jest
    według mnie niejednoznaczna.
    P.G.