  • Data: 2002-11-23 21:27:01
    Temat: Re: Usługi internetowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Nov 2002 w...@p...onet.pl wrote:
    [...ja...]
    >+ > I ty Tristanie ???
    >+ >
    >+ > Wybacz waść, ale coś czwartej osobie w trzecim wątku zadaję
    >+ > pytanie skąd taka informacja :>, to się lekko zgryźliwy
    >+ > mogę zrobić ;]
    >+
    >+ Może coś w tej kwestii wyjaśni stanowisko tepsy prezentowane na ich stronie
    >+ odpowiedzi (FAQ) na zadawane pytania"

    IMHO w tej kwestii nie wyjaśni ;)
    Podstawą jest jednak (IMO) umowa.
    Co do FAQ... pozwól że przetłumaczę z urzędowego na nasze:

    >+ 17. Czy opłata instalacyjna obejmuje zainstalowanie SDI na pojedynczym
    >+ komputerze, czy też w ramach opłaty konfiguruje się wszystkie komputery,
    >+ jeżeli są one w sieci?
    >+ Opłata instalacyjna obejmuje tylko zainstalowanie SDI na pojedynczym
    >+ komputerze.
    >+ 30. Czy można rozdzielić łącze SDI na kilku użytkowników?
    >+ Nie, o ile łącze ma być udostępnione poza lokal użytkownika. W przypadku
    >+ tworzenia sieci w lokalu użytkownika TP nie ponosi odpowiedzialności za
    >+ poprawne funkcjonowanie takiej sieci.

    "Szanowny użytkowniku; rozumiemy że masz prawo być lamerem,
    ćwokiem i burakiem - ale na tej podstawie że płacisz
    nam tylko za udostępnianie SDI nie mamy zamiaru kiwnąć
    palcem tylko dlatego że chciało ci się podłączyć
    kilku kolegów [albo i wrogów] do twojego peceta,
    routera czy co tam sobie kupiłeś i napytać kłopotów.
    Takoż nie mamy zamiaru ci tłumaczyć że wg polskiego
    prawa powinieneś dokonać zgłoszenia świadczonej usługi
    w stosownym urzędzie, prosciej ci napisać "nie bo nie"
    - najwyżej spytamy czy załatwiłeś i przeprosimy.
    Jak mimo wszystko przyleziesz z pretensjami to przed
    nakopaniem ci w @#$%^ najpierw spytamy czy czytałeś FAQ" ;)

    Dla wyjaśnienia: na "prawo" niedawno był post w sprawie
    wyrządzenia sobie (noga do gipsu) krzywdy gokartem
    z sugestią "że użytkownik nie wiedział i nic mu do
    podpisania nie dali". Prościej mu powiedzieć że
    czegoś_tam nie ma robić niż wysłuchiwać że nie wiedział
    że jest coś takiego jak zezwolenie, że świadczenie
    usługi bez podstawy to coś tam inne itp.

    >+ Pozostaje pytanie co rozumiec przez "lokal uzytkownika"

    Pozostaje pytanie co jest w umowie - a mam nie tylko
    postać elektroniczną ale również "papier" z należną
    ilością[1] pieczątek ;)

    Przyjmuję reklamacje do mojego stanowiska poparte
    punktami umowy na SDI :) !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] "można założyć firmę i konto bez pieczątki, ale
    telefonu na tą firmę bym się bez pieczątki nie podjął"
    (kilka opinii, w tym moja :))