  • 11. Data: 2006-05-29 21:53:03
    Temat: Re: Usługi księgowe w Poznaniu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 May 2006, Jacek Cywiński wrote:

    > jeżeli ktoś nie jest doradcą podatkowym

    cyt: "Świadczę usługi księgowo-prawne"?
    Myślałem że to się wyklucza :], mówisz że nie?
    I żeby jasność była - cytat jest informacją.
    Reklama to zdanie następne (IMO).
    A netykieta to już post farta :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-05-30 09:13:16
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > cyt: "Świadczę usługi księgowo-prawne"?
    > Myślałem że to się wyklucza :], mówisz że nie?
    > I żeby jasność była - cytat jest informacją.
> [...]

    Wszyscy skoczyliscie na Pania z Poznania, ale moze ona jest mocno
    zdesperowana. Mysle ze przemyslala wszstkie za i przeciw zanim puscila
    posta.

    Gotfryd, czy Twoja stopka jest reklama, czy informacja ? ;-)

    Pozdrowienia
    Adam

  • 13. Data: 2006-05-30 09:22:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Adamski napisał(a):

    > Wszyscy skoczyliscie na Pania z Poznania, ale moze ona jest mocno
    > zdesperowana. Mysle ze przemyslala wszstkie za i przeciw zanim puscila
    > posta.

    Hmm.. zdesperowana księgowa.

    Z założenia przedsiębiorca nie ujawnia za chiny ludowe żadnemu
    potencjalnemu klientowi że mu na nim szczególnie zależy.

    To ja ta Panią kasuję za sam PR. Amatorszczyzna.

    > Gotfryd, czy Twoja stopka jest reklama, czy informacja ? ;-)

    Adasiu, na pewno reklamą!
    Po jej przeczytani zapałałam chęcią skorzystania z usług Gotfryda. I to
    tak przemożną, że nie przeszkadza mi fakt że nie wiem co dokładnie robi
    i czy jest mi to potrzebne :)
    Nie poczułeś tego samego?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2006-05-30 10:40:55
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Hmm.. zdesperowana księgowa.
    >
    > Z założenia przedsiębiorca nie ujawnia za chiny ludowe żadnemu
    > potencjalnemu klientowi że mu na nim szczególnie zależy.
    >
    > To ja ta Panią kasuję za sam PR. Amatorszczyzna.

    Dlatego Pani jest ksiegowa, a nie handlowcem. Oczywiscie masz racje.

> [...]
    > Po jej przeczytani zapałałam chęcią skorzystania z usług Gotfryda. I to
    > tak przemożną, że nie przeszkadza mi fakt że nie wiem co dokładnie robi i

    Wszystko zalezy jakie to by mialy byc uslugi ;-) (Kazdy kojarzy na miare
    wlasnego zepsucia moralnego)

    P.S. - 1 Ty oczywiscie tez fajnie piszesz na forum, i milo Cie znow widziec.
    ;-)
    P.S. - 2 To byla reklama Twojej osoby i Gotfryda, ;-)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 15. Data: 2006-05-30 11:50:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Adamski napisał(a):

    > Dlatego Pani jest ksiegowa, a nie handlowcem. Oczywiscie masz racje.

    Ona jest przedsiębiorcą. Nie każdy może być przedsiębiorcą.
    Przedsiębiorca musi umieć się sprzedać. Okazywanie desperacji
    niekorzystnie wpływa na wielkość sprzedaży.
    A jak ktoś jest ekonomistą to trochę zasad marketingu musiał liznąć w
    czasie nauki. Jak nic nie wsiąkło to bieda.
    Znajomość własnego fachu nie znaczy, że człowiek coś w biznesie
    osiągnie, czasem lepiej znaleźć sobie ciepły etatcik i być szanowanym
    fachowcem niż nieudolnym biznesmenem.
    Może stąd ta desperacja?

    Moim największym osiągnięciem nie jest moje biuro (owszem, dużym i
    powodem do dumy i na chlebek z masełkiem daje) ale fakt że parę miesięcy
    temu udało mi się wgrać konkurencję o sporego klienta z innym biurem
    chociaż było tańsze. Czysty PR, przyznam sie otwarcie i parę nic nie
    kosztujących mnie drobiazgów extra do zakresu usług (tajemnica handlowa). ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2006-05-30 12:00:08
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > było tańsze. Czysty PR, przyznam sie otwarcie i parę nic nie kosztujących
    > mnie drobiazgów extra do zakresu usług (tajemnica handlowa). ;)

    Masz rację,
    gdyby tylko chodzilo o cenę wszyscy by jezdzili Maluchami, a tak nie jest.
    Gratulacje wygranej. Tak jest w biznesie konkurencja wymusza nie tylko
    dołowanie cen, ale przede wszystkim umiejętność sprzedaży.

    Adam

  • 17. Data: 2006-05-30 13:12:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy skoczyliscie na Pania z Poznania, ale moze ona jest mocno
    > zdesperowana.

    Chyba tak, bo ceni się na oko z 2 razy więcej niż wybrane na chybił trafił
    biuro księgowe. ;-)

  • 18. Data: 2006-05-30 22:42:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 May 2006, Adamski wrote:

> [...]
    [...]
    > Wszyscy skoczyliscie na Pania z Poznania, ale moze ona jest mocno
    > zdesperowana. Mysle ze przemyslala wszstkie za i przeciw zanim puscila
    > posta.

    No to byłaby IMO niedopuszczalna insynuacja :>
    Założenie że *umyślnie* łamie prawo prowadziłoby do wniosku...
    no niech tam sobie każdy wyciąga wnioski ;)
    Zgryźliwie założyłem że to z kompetencjami coś nie tak :]

    > Gotfryd, czy Twoja stopka jest reklama, czy informacja ? ;-)

    O żesz ty... no reklamą oczywiście, przecież to że ZUS płacę
    musi być przekonujące dla każdego klienta, co - nie??
    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)