  • 1. Data: 2005-02-28 12:51:52
    Temat: Ustawa 203
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Czy należności nieotrzymane od pracodawcy (szpital) z tytułu "ustawy 203" a
    wypłacone przez komornika po wniesieniu sprawy do sądu - muszą być
    "ozusowane", czyli czy z tych otrzymanych kwot należy pracodawcy wpłacić
    kwotę składki w tej części, w której opłaca ją pracownik. Osoba
    zainteresowana nie dowierza pracodawcy, który domaga się od niej tej części
    składki, więc prosiła mnie o zrobienie "zwiadu". Czy ktoś zetknął się z
    takim problemem, albo ma jakieś sugestie?
    Pozdrawiam, Graszka.

  • 2. Data: 2005-02-28 13:12:22
    Temat: Re: Ustawa 203
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    Graszka napisał(a):
> [...]
    > składki, więc prosiła mnie o zrobienie "zwiadu". Czy ktoś zetknął się z
    > takim problemem, albo ma jakieś sugestie?

    Trzeba.
    Najlepiej jak to się zrobiło jeszcze w 2004 r, by odliczyć w zeznaniu.

    AlterNative