  • 1. Data: 2005-02-28 12:22:21
    Temat: faktura ue
    Od: "robi" <a...@o...pl>

    co wpisać w stawce podatku na fakturze za reklamę dla kontrahenta z UE.
    (Podatek vat rozlicza kontrahent w swoim kraju)
    Czy ja wystawiam fakturę czy może rachunek skoro ja nie naliczam VAT

  • 2. Data: 2005-02-28 15:58:29
    Temat: Re: faktura ue
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > co wpisać w stawce podatku na fakturze za reklamę dla kontrahenta z UE.
    > (Podatek vat rozlicza kontrahent w swoim kraju)
    > Czy ja wystawiam fakturę czy może rachunek skoro ja nie naliczam VAT

    To nie jest faktura VAT !!! ale wlicza się do proporcji bazowej
    Piszesz co to jest za usługa i informację o tym, że VAT zostanie
    roz(na)liczony w kraju odbiorcy faktury.

    Stasiek G.

  • 3. Data: 2005-02-28 17:13:36
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

> [...]
    > (Podatek vat rozlicza kontrahent w swoim kraju)
    > Czy ja wystawiam fakturę czy może rachunek skoro ja nie naliczam VAT

    sięgnij do archiwum grupy 2 tygodnie temu

  • 4. Data: 2005-03-02 14:44:38
    Od: "Bea" <b...@N...gazeta.pl>

    > co wpisać w stawce podatku na fakturze za reklamę dla kontrahenta z UE.
    > (Podatek vat rozlicza kontrahent w swoim kraju)
    > Czy ja wystawiam fakturę czy może rachunek skoro ja nie naliczam VAT

    Wystawiasz normalną fakturę jeśli jesteś vatowcem

    piszesz: np - nie podlega

    Pozdrawiam!

    Bea