  • 1. Data: 2005-02-28 12:14:27
    Temat: umowa spółki - PKD - regon
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taki dylemat: w umowie spółki z kwietnia ubiegłego roku notarisz zawarł
    rodzaje działalności bardzo ogólnikowo np 45 - budownictwo. KRS w trakcie
    rejestracji nie widział w tym żadnych problemów. Teraz GUS chce, aby rozpisać
    wszystko do 4-rech cyfr i litery! Czy mają takie prawo? Czy np z grupy 45 mogę
    sobie teraz wybrać co chcę zgłosić, czy muszę zgłaszać wszystko? Co zrobić
    jeżeli w najnowszej klasyfikacji coś występuje pod innym kodem o czym notariusz
    nie wiedział?

    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2005-02-28 20:38:14
    Temat: Re: umowa spółki - PKD - regon
    Od: "Umiar" <n...@p...onet.pl>

    marek napisał:
    > Mam taki dylemat: w umowie spółki z kwietnia ubiegłego roku notarisz
    > zawarł rodzaje działalności bardzo ogólnikowo np 45 - budownictwo.

    No to mamy podobny problem. Ja to zalatwilem tak ze wpisalem jakąś
    działalnośc jako wiodącą, a resztę i tak mozna wykonywac, gwarantuje ci to
    wpis do KRS. Bo rejestracja w GUSie nie decyduje o działalności spółki- to
    usłyszalem w Urzedzie Statystycznym w Krakowie.

    --
    pozdr
    Umiar

  • 3. Data: 2005-03-04 23:18:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2005, marek wrote:
    >+ rodzaje działalności bardzo ogólnikowo np 45 - budownictwo. KRS w trakcie
    >+ rejestracji nie widział w tym żadnych problemów. Teraz GUS chce, aby rozpisać
    >+ wszystko do 4-rech cyfr i litery!

    GUS AFAIK chce 1 "działalności podstawowej" oraz coś do 2 ubocznych...
    I zdaje się *powinny* być to działalności określone na podstawie
    przychodów lub ilości zatrudnionych - oglądałem (hm... na www.gus.pl ?)
    jakieś mądre wskaźniki :]

    >+ Czy mają takie prawo? Czy np z grupy 45 mogę
    >+ sobie teraz wybrać co chcę zgłosić, czy muszę zgłaszać wszystko?

    IMHO "wszystko" się nie da, ale daj znać :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)