    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Date: Thu, 28 Aug 2003 20:13:26 +0200

    > Rozumiem złość "Maddy". Ale inwektywy - nie przystają w żaden sposób.
    Można
    > się z kimś nie zgadzać, można dyskutować, ale obrażać kogoś? fe, nie
    ładnie.
    > I nie ma tu nic na usprawiedliwienie Twego postępku. Jak ie chcesz komuś
    > odpisać - nie odpisuj. Ale nie obrażaj.

    INWEKTYWYYY ????????????????
    Przecież ta menda obraziła kobiete ..... Nemo czy Ty to rozumiesz ???????
    Nemo czy zdajesz sobie sprawę, że taki 21,5 IQ obraził kobiete, która tutaj
    wniosła ogromny pozytywny wkład w niejeden problem i nie ma znaczenia czy
    Tobie się to podoba, czy nie .........
    NIe pozwole na to by ktoś przy mnie obrażał kobiety i tyle.
    Nie jestem z Tych i nie jestem chrześcijaninem ..... jak uderzą mnie lub
    kobiete .... nie czekam aż walną mnie w drugi policzek a kobiete zabiją by
    potem moc zgodnie z prawem dać padlinie 15 lat z możliwością skrócenia.
    Ja wale aż nie połamie :))))))))) w realu też :)))))))))).

    a przepraszam tymko za to, że mie mając czasu na to by zdołować mendę tak
    chaotycznie napisałem.
    Moją intencją było wiecej, mocniej i dobitniej ........... może by zrozumiał

    fart

    Nemo ..można się z kimś nie zgadzać, można dyskutować ... ale zauważ .....
    ja zniżyłem się do jego poziomu ......wiec daj mi spokój
    kopnij sayymona ..... to przyniesie Ci ulge...... naprawde ....

    i proponuje ...... jeśli ktoś chce rzucić mimo wszystko tutaj jakieś
    przekleństwo ......... mam wspaniały zamiennik ....... proponiję wołać
    ....... sayymon sayymon sayymon ..... od razu mi lepiej