    From: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Date: Thu, 28 Aug 2003 22:53:49 +0200

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bilgu3$kco$1@inews.gazeta.pl...
    > i proponuje ...... jeśli ktoś chce rzucić mimo wszystko tutaj jakieś
    > przekleństwo ......... mam wspaniały zamiennik ....... proponiję wołać
    > ....... sayymon sayymon sayymon ..... od razu mi lepiej

    doskonałe ! popieram....

    Darek SP2BZW

    P.S. Nemo masz i nie masz racji (to coś tak jak mawiał kiedyś były
    prezydent....)
    była sobie kiedyś ORKA (zresztą doszedłem czego dotyczy ten skrót, hi!)
    jest teraz Maddy (ze swoistym ale mnie odpowiadającym poczuciem
    humoru) czy chcesz, żeby uczestnicy tego forum (za mało śledzę, nie wiem
    czy zadajesz pytania czy tylko udzielasz odpowiedzi) nie mieli kolejnej
    "dobrej duszy" która sie lituje i często odpowiada (z jej strony patrząc)
    ma często idiotyczne pytania ???
    może nie mnie oceniać bo za rzadko odpowiadam (a nigdy nie zadaję
    pytań, hi!) ale ten "k...=sayymon" ) jakis chyba dzieciak bo nawet
    nie potrafi napisać swojego imienia i nazwiska (w której to klasie SP
    uczą ???) może spowodować takimi "przemyślanymi" postami, że
    na tej liście będą tylko opinie "zasłyszane od znajomych...."