    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Date: Fri, 29 Aug 2003 08:51:27 GMT

    Użytkownik "ALFA" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:bimu3s$hop$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    [...]
    > No to ad rem: jestem za kulturalnym wypowiadaniem swych sądów. Jakie by
    one
    > nie były. I to jest "esencja" postu. W ŻADEN sposób nie popieram - co tu
    > dużo mówić - chamstwa. Stoję na stanowisku, iż o wszystko można się
    spierać,
    > ale wiele (jeśli nie wszystko) można wyjaśnić. Chorobliwie wręcz nie
    znoszę
    > jakiejkolwiek formy polemiki odbiegającej od zasad obowiązujących ludzi,
    > których powinna cechować KULTURA.
    [...]
    Szczególnie przykre jest to, że Maddy podpisuje się pełnym imieniem i
    nazwiskiem mając zaufanie do nas, że niczego złego ze strony grupowiczów,
    dla których tyle cennego czasu i swojej wiedzy poświęca, Jej nie spotka.
    Nie zdziwię się, jeżeli nas opuści i będzie to dla mnie zrozumiałe.
    I my wszyscy na tym stracimy, przez jednego idiotę schowanego za krzakiem.
    Ale cóż - taki jest Internet - każdemu ponoć wolno pisać co tylko chce - i
    takie są tego skutki. Dla mnie - nie do pogodzenia się z tymi złymi
    zwyczajami.
    WSm