    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Date: Fri, 29 Aug 2003 12:23:39 +0200

    Użytkownik "ALFA" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:bimu3s$hop$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Zaraz!, Zaraz! Spoko! Chyba nie rozumiesz o czym piszę.
    > No to ad rem: jestem za kulturalnym wypowiadaniem swych sądów. Jakie by
    one
    > nie były. I to jest "esencja" postu. W ŻADEN sposób nie popieram - co tu
    > dużo mówić - chamstwa. Stoję na stanowisku, iż o wszystko można się
    spierać,
    > ale wiele (jeśli nie wszystko) można wyjaśnić. Chorobliwie wręcz nie
    znoszę
    > jakiejkolwiek formy polemiki odbiegającej od zasad obowiązujących ludzi,
    > których powinna cechować KULTURA.
> [...]

    ALFA ????????????????
    Coś mi się widzi, że to ty nie chcesz zrozumieć, że chamstwu należy
    przeciwstawić się siłom i godnościom osobistom.

    I to z wężykiem!!!!!!!!!!!

    ALFA .... może i masz rację, że można dzieciom tłumaczyć złe uczynki ......
    ale kurna jeśli dziecko popełnia w pewnych sytuacjach czyn nieprawny, to
    sądzi się je , jak dorosłego.
    ALFA nie mam nic przeciwko temu, byś był kulturalny....... nawet sam przy
    Tobie postaram się brać z Ciebie przykład .......

    ALFA a ja Ciebie widzę w następującej sytuacji. Facet okłada kobiete, tutaj
    będę antycypował, podchodzisz do nich, zakładam, że jesteś meżczyzną, i
    mówisz: "Przepraszam, czy mógłby Pan przestać okładać tą Panią, bo krew jej
    z nosa leci, złamany kikut ręki merda się przy tułowiu a z jamy brzusznej
    sączy się obficie potok krwi." i co siębędzie działo? Wg mnie to okładający
    odwinie ci kulturalnie raz albo drugi, krwią się zalejesz i na tym się
    skończy ...........
    Jeśli nie zdajesz sobie srawy, że jeszcze jesteśmy w dźungli to szybko
    zostaniesz sprowadzony na ziemię.
    Oby odbyło się to jak najmniej boleśnie ...... tego Ci życzę.

    ALFA ... dobrze zauważyłeś, ze można się spierać z ludzmi na Twoim poziomie,
    ja napisałem na początku, że staram się zmiżyć do mendy i tyle.....
    rozumiem, żę dla Ciebie i innych osób KULTURALNYCH z tej grupy, moje posty
    mogą być niezrozumiałe, więc przyjmijcie na wiarę, dogmat, że to jest jedyne
    właściwe postępowanie z tego typu ludzmi.
    Nie szukajcie proszę symptomów kultury tam, gdzie ich nie będzie nigdy.

    Jakże mi szkoda madrych kulturalnych, znajdujących się w tłumie chamstwa i
    gwałtu.
    Ich naprawdę boi zachowanie innych.

    fart