eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUżywany samochód osobowy w firmie - pytanie o amortyzację › Re: Używany samochód osobowy w firmie - pytanie o amortyzację
  • Data: 2018-02-27 09:45:45
    Temat: Re: Używany samochód osobowy w firmie - pytanie o amortyzację
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-27 o 07:24, Kviat pisze:

    > Ja to wszystko wiem.
    > Tyle, że chyba nie do końca się poddali, skoro wpadają na pomysły żeby
    > zasadę 50% wprowadzić też do kosztów.

    Państwo nigdy się nie nasyci :-)
    Ponad 20 lat zabawy w kotka i myszkę i dalej nie wie
    ustawodawca czym to się skończy.
    Ja z dużym prawdopodobieństwem mogę powiedzieć, że o ile przedsiębiorca
    mógł zrezygnować z 50% VAT i zaliczać to w koszty, to na 50% w
    dochodówce nie poójdzie tak łatwo. Dobra -przy 50% odliczenia VAT było:
    wy nam zabieracie
    trochę, ale my mamy swobodę wreszcie podwożenia dzieci do przedszkola czy
    przejazdu do kina i na zakupy i o ile robimy to z głową, to nikt się nie
    przyp...
    Część drobnych, którym nie będzie się chciało, to na to pójdzie,
    ale spora część zaprowadzi kilometrówki i będzie je wypełniać treścią
    potrzebną urzędnikom i odliczy całość albo i szwagra koszty.
    I w sumie g... w budżecie przybędzie.