    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT 0% i 22%
    Date: Mon, 14 Jan 2008 18:52:44 +0100

    Użytkownik wrote:

    > - zakladam ze moge kupic auto na firme;
    > - moglbym sie ubiegac o zwrot calego VATu za auto, czy - biorac
    > uwage ze gros przychodow mam z faktur 0% VAT - sa jakies limity
    > odliczenia?

    Cały VAT, to musiałbyś kupić auto trochę duże i drogie
    spełniające wymogi art 86.3 (?) ustawy.
    A po drugie źle rozumujesz, bo akurat
    obrót ze stawką 0% daje większe prawa do zwrotu.
    Mam podejrzenia, że to nie jest obrót ze stawką 0%
    tylko jakieś np (nie podlega)ale też z prawem do zwrotu na wniosek
    (może przy zakupie środka trwałego jest bez wniosku, ale nie pamiętam)
    albo co gorzej zwolnione.