eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT a art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - ratunku! › Re: VAT a art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - ratunku!
  • Data: 2004-11-19 19:29:43
    Temat: Re: VAT a art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - ratunku!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Nov 2004, gosc wrote:
    >+ > ...tu masz rację, do 10 kEU jest "automat"...
    >+ > Ale trzeba prowadzić "ewidencję" ! :)
    >+
    >+ jak ta ewidencja ma wygladac?

    wKF: odpowiedź że "przy takiej dysproporcji nie trzeba" widziałem.
    Tylko dla porządku: AFAIK nie ma urzędowego wzoru. Ale mogę się
    mylić :)

    >+ sa jakies ksiazki gotowe na to?

    Nie sądzę. Nikt nie wydrukuje kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy
    żeby się okazało że to makulatura bo jednak nie trzeba :[

    >+ trzeba ta ewidencje jakos rejestrowac?

    O ile wiem to nie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)