    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Date: Tue, 25 May 2004 15:30:06 +0200

    Użytkownik druciak napisał:

    > Użytkownik "Anka" <a...@g...mm.pl> napisał w wiadomości

    No nie do końca tak to brzmi.
    A brzminie akurat tu jest dośc istotne.

    > Wczoraj właśnie dostałem fakturę i DSL mam ujęty jako zwolniony.
    > Tylko problem polega na tym, że tego DSLa to ja udostępniam (oprócz
    > tego, że sam korzystam). No i teraz pytanie: czy to tak może być, czy
    > powinienem uderzyć do TPSA po korektę faktury ?

    Hmm.. ja dostałam DSL i Neo na 22%. Na firme ktora niczego dalej nie
    udostępnia. Z tego co wiem ze źrodeł zblizonych do dobrze
    poinformowanych ;-) prawnicy Tepsy doszli o wniosku że ten dodatek "na
    dostep szerokopasmowy" to błąd redakcyjny (fakt że ani po polsku ani po
    łacinie, a i celowośc takiego przepisu jest wątpliwa).
    Pytanie czy masz DSLa na firmę?
    Jeżeli tak to raczej spytaj ich czy sie nie pomylili.
    Jeżeli masz linie na osobę fizyczną, nie na "firmę" to Tepsa nie wnika
    co z tym dalej robisz skoro dla niej nie ma śladu działalności gospodarczej.

    A tak a propos - czy DSLa można udotępniać dalej bez specjalnej zgody od
    TPSA?
    Pamiętam że kiedys były z tym problemy.. a może to z SDI?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl