  • Data: 2004-05-25 21:15:21
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > To może posondujemy na grupie i jakąś korelację znajdziemy ;)
    > Ja: SDI, DG OF, zwolnione.

    Dzisiaj się okazało: DSL, 2-osobowa spółka cywilna (ze zgłoszoną do
    URTiP działalnością telekomunikacyjną) - zwolnione.

    A tak swoją drogą, jak to jest: załóżmy, że powinienem dostać fakturę
    ze stawką VAT 22%, a dostałem ze zwolnieniem.
    - czy przyjęcie i zapłacenie takiej błędnie wystawionej faktury może
    mi grozić jakimiś konsekwencjami ze strony US, czy jest to problem
    wyłącznie firmy która mi tę fakturę wystawiła (tutaj TPSA)?
    - czy może być tak, że kiedyś dostanę fakturę korygującą i będzie
    trzeba jednak ten VAT dopłacić np. za kilka miesięcy wstecz?

    Marek