  • Data: 2004-05-27 09:39:35
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat pojazdy samochodowe sa zdefiniowane tylko w jednej ustawie i
    > wszystkie inne się do niej odnoszą.
    OK, nie wiem - nie szukałem, to sie nie sprzeczam.

    > Teoretycznie powinna byc jakas definicja w prawie telekomunikacyjnym
    Teoretycznie powinno być jeszcze kilka innych rzeczy.
    Moim zdaniem nasza grupa pisząca ustawy zarabia na tyle,
    żeby (choćby drobnymi literkami) napisać źródło, skąd
    pobrali definicję danego pojęcia.
    A tak - musimy wertować całe prawo, węsząc czy gdzieś
    nie zmieniło się jakieś słowo, któreby nas dotyczyło....

    PawelZ