  • Data: 2004-05-27 21:12:16
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 May 2004, Bozoo wrote:

    >+ > jak czegos nie ma jednej ustawie mozna szukac wyjasnienia w innej
    [...]
    >+ To niech nas ustawodawca odesle gdzie trzeba
    >+ zebysmy sie opierali na tych samych definicjach.

    Optymista :]
    Oczywiscie ze ja bym chciał "formalnie" ! :)

    >+ To moze powinnismy szukac w kodeksie drogowym
    >+ (tam na 100% sa zdefiniowane rózne pojazdy)

    Pociesze cię: za to nie ma okreslenia ruchu obrotowego ani okrężnego,
    w nagrodę ustawodawca łaskaw był zdefiniowac dwa rodzaje czegos co nazwał
    "skrzyżowaniem" i nie precyzuje potoczna "jazda po rondzie" to stały
    "kierunek jazdy" czy też wręcz przeciwnie następuje ciagła rotacja :>
    I podobny brak definicji przy problemie "skrzyżowania z łamanym
    pierwszeństwem".
    Odradzam stawianie KD (formalnie: UPoRD) za wzór :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)