    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT od paliwa LEASING z 2000 roku
    Date: Wed, 02 Jun 2004 11:18:16 +0200

    Użytkownik .....Tester..... napisał:

    > ps.
    > dziwny kraj Czy konstytucja pozwala na zmiana prawa wstecz ?
    > przyklad : kobieta ma 190 cm wzrostu i jak sejm ustali ze kobiety to tylko
    > ze wzrostem do 165 cm to co wtedy :):):):):):)

    Boże, znowu sie zaczyna.
    Sejm nie uchwalił ze samochody niespełniające wzoru przestaja byc
    ciężarowe. Gdzie widzisz taki zapis?
    Pisze gdzies że samochody niespelniające wzoru sa samochodami osobowmi a
    te spełniające są samochodami ciężarowymi???
    Zakładasz że samochód ciężąrowy to taki od którego mozna odliczyc VAT?
    Czyli prawo do odliczenia VAT od samochodów ciężarowych jest jakims
    prawem natury albo co najmniej jest zapisane w konstytucji i trzeba
    zmienić nomenklature żeby odebrac prawo do odliczania VAT?
    A mnie się wydawało że, niestety, mozna zastosowac dowolne kryterium,
    byle obiektywne i kwalifikacji pojazdu to nie zmienia.

    Przepis może się nie podobac ale aż tak absurdalny nie jest.

    Parafrazując - sejm nie uchwalił że kobiety o wzroście powyżej 165cm nie
    sa kobietami ale że te powyżej 165 musza chodzic w zielonych
    czapeczkach. Kapewu? ;-)

    Maddy kawlifikująca się na zielona czapeczkę ale dalej kobieta ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl