  • Data: 2008-09-23 09:46:53
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > No to jak nie nada Polsat to nada inna stacja. Coś zawsze namierzę.

    No to gratuluję, ja tam nic zazwyczaj nie namierzam.
    Bo tu nie chodzi o 60 zł, tylko o brak wyboru.

    > No zabiorą, bo znikną te resztki kanałów analogowych z powietrza.

    I bardzo dobrze.
    Będzie więcej miejsca na nadawane w niezłej jakości TE SAME i INNE TEŻ
    programy.

    > I spora grupa ludzi biednych, po wsiach, gdzie nie mają satelity, zostaną
    > nagle nawet bez tego zaśnieżonego, bo zaśnieżonego, ale jednak, TVP2

    Jak mają tvp2 to zazwyczaj będzie i cyfrowa tv.

    > (co
    > ciekawe, TVP2 ma większy zasięg niż TVP1 z moich obserwacji). Mi również
    > zniknie i nawet tych 4 nie będę miał.

    Aha, czyli 60 zł miesięcznie możesz płacić, ale 100 zł jednorazowo, to
    będzie za duży wydatek?
    Zawsze mówiłem że dziwny jesteś.....