  • Data: 2008-09-23 09:37:21
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 10:50
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbaalk$bhh$1@news.onet.pl>):

    > Nic z tych rzeczy z Twojego zdania nie polega na prawdzie.

    Możliwe. Nie bawię się w piractwo... Faktycznie gdzieś słyszałem o jakiś
    podziemnych serwisach z napisami, gdzie się piraci zapraszają wzajemnie...
    Jakieś takie klany.... Ale zwykłe serwisy z napisami zamknięto. Jakoś mnie
    nie bawi brnięcie w grupy przestępcze tylko celem rozrywki po pracy.
    Jeszcze mnie stać na 60zł abonamentu i nie muszę kombinować.

    > Skup się.
    > Ściąganie zapuszczasz w innym czasie niż oglądanie.

    Ale wymaga to ode mnie pracy, planowania, wykorzystywania wolnych chwil...
    Wybacz, ale to zabawa dla szczeniaków z liceumu czy gimnazjumu. Ja już
    jestem za stary na to. Płacę 60zł i mogę sobie po pracy odpocząć wygodnie,
    przyjemnie.

    > Podobnie Polsat nie nada specjalnie dla Ciebie filmu o godzinie "jak chce
    > se siąść".

    No to jak nie nada Polsat to nada inna stacja. Coś zawsze namierzę. Od tego
    jest ileśtam kanałów.

    > A tu akurat leci Taniec z gwiazdami.

    To se przełączę.

    > Relaks jak cholera.

    Po to właśnie jest dużo kanałów, a nie jeden.

    > DVB-T to właśnie ta cyfra. ;-)
    > I nie bardzo rozumiem czemu mają nią coś zabierać, dla mnie to raczej
    > dodadzą.

    No zabiorą, bo znikną te resztki kanałów analogowych z powietrza.
    I spora grupa ludzi biednych, po wsiach, gdzie nie mają satelity, zostaną
    nagle nawet bez tego zaśnieżonego, bo zaśnieżonego, ale jednak, TVP2 (co
    ciekawe, TVP2 ma większy zasięg niż TVP1 z moich obserwacji). Mi również
    zniknie i nawet tych 4 nie będę miał. Tylko ja se kupię CP... A wielu
    ludzi, w tym również ja na wakacjach, zostaniemy bez niczego.... Taka to
    nowoczesność panie....

    --
    Tristan