  • 11. Data: 2006-09-19 07:39:30
    Temat: Re: WIRTUALNA OPOZYCJA - Rewolucja podatkowa - aktualizacja strony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Sep 2006, t wrote:

    > Po wprowadzeniu ubezpieczeń zdrowotnych, od tysiąca złotych dochodu należało
    > odprowadzić 7,5% składki, czyli 75 złotych. Po odprowadzeniu podatku w
    > wysokości 176 zł (19% z 925zł pozostałych po odprowadzeniu składki), w
    > kieszeni podatnika pozostawało 749 złotych.
    [...]
    > Na mój gust to się nie trzyma kupy - ktoś potwierdzi(albo zaprzeczy :) )?

    No nijak nie zgadza się z tym jak liczę własny PIT :>

    Natomiast prawdą jest że wprowadzenie "limitu odliczania" de facto
    podniosło podatek dochodowy, w tym roku będzie 1% dodatkowego podatku
    czyli 10 zł od 1000 zł dochodu brutto.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-09-19 08:27:33
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-09-2006 o 09:39:30 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Natomiast prawdą jest że wprowadzenie "limitu odliczania" de facto
    > podniosło podatek dochodowy, w tym roku będzie 1% dodatkowego podatku

    To to oczywiście, mówienie o stawkach 19,30,40 jest kłamstwem
    w żywe oczy jako że faktyczne wynosza 20, 31, 41.