  • 1. Data: 2004-05-20 13:55:08
    Temat: WNT okreslenie podstawy opodatkowania
    Od: CRK <c...@g...pl>

    Mam watpliwosci czy doliczac do podstawy opodatkowania koszty
    transportu, gdy sa one udokumentowane f-ra vat wystawiona przez
    polskiego podatnika.

    --
    Pozdrowienia,
    CRK

  • 2. Data: 2004-05-20 17:22:32
    Temat: Re: WNT okreslenie podstawy opodatkowania
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    "CRK" <c...@g...pl> wrote in message

    > Mam watpliwosci czy doliczac do podstawy opodatkowania koszty
    > transportu, gdy sa one udokumentowane f-ra vat wystawiona przez
    > polskiego podatnika.
    Ja tez.
    Ale pomimo kilku prosb na razie nikt nie ryzykuje dyskusji:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz G

  • 3. Data: 2004-05-20 18:12:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "CRK" <c...@g...pl> wrote in message

    > Ja tez.
    > Ale pomimo kilku prosb na razie nikt nie ryzykuje dyskusji:-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Lukasz G

    Żeby była dyskusja muszą być dwa odnienne zdania.
    Zapytam zatem czy Wasze wątpliwości wynikają
    z treści art 31.2 pkt 1) czy z innego przepisu.

  • 4. Data: 2004-05-21 06:06:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bardziej chodzi mi o art. 31 ust. 2 pkt. 1.
    > (moje pytanie z 18-05-2004)

    Jest nieprecyzyjnie.
    Na logikę nie powinno się doliczać tego transportu
    do podstawy (jakaś tam zasada jednokrotnego
    opodatkowania powinna obowiązywać)
    ale zajrzałem do wątku z 18.05.04 i faktycznie
    definicje pól dla intrastatu zawierają wartość
    powiększoną o odcinek transportu zagranicznego
    (może to tylko im potrzebne do statystyki)
    Także zdanie mam podobne i raczej nie pogadamy ;-)

  • 5. Data: 2004-05-21 06:22:14
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2004-05-21 13:06:55
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiększoną o odcinek transportu zagranicznego
    > (może to tylko im potrzebne do statystyki)
    > Także zdanie mam podobne i raczej nie pogadamy ;-)
    Pogadac ludzka rzecz;-)

    Zeby bylo ciekawie, firma transportowa powiedziala, ze mi nie podzieli
    faktury na czesci, bo sama na razie nie wie jak:-)
    Poza tym jak wykazac wartosc w Intrastacie za przewoz poza obszarem
    statystycznym kraju - netto czy brutto? (moglem nie doczytac).
    Logika podpowiada brutto, ale wiadomo, ze kierowanie sie w tych kwestiach
    logika w niczym nie pomaga.

    W poprzedniej ustawie rozwiazano to w rozporzadzeniu (i w sumie kilkoma
    wyjasnieniami MF tez), a teraz znow poczekamy na wykladnie... Eeeeh.

    Pozdrawiam
    Lukasz G.