  • 11. Data: 2003-09-12 15:34:03
    Temat: Re: Wezwanie do US. Oco im moze chodzic??
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    Użytkownik "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjsnuf$ovv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tylko w internecie (allegro odpada). Na mojej stronie.

    Nie można się dziwić, że aparat skarbowy interesuje się transakcjami,
    których nikt nie zgłasza do opodatkowania. Obawiam się, że możesz przejść
    szybki kurs świadomości obywatelskiej. Choć być może strach ma wielkie oczy?

  • 12. Data: 2003-09-12 15:37:23
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko w internecie (allegro odpada). Na mojej stronie.

    czyli prowadzisz niezarejestrowaną działalność gospodarczą....
    przywalą jak się postarają śliczny podateczek od obrotu.... współczuję,
    potem pewnie VAT sie zainteresuje...

  • 13. Data: 2003-09-12 15:41:04
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    Użytkownik "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko w internecie (allegro odpada). Na mojej stronie.

    Jeszcze jedno, czy ten program, który sprzedajesz to ten:
    "SafeLock - program do zabezpieczeń CD"
    za 60 zł?

  • 14. Data: 2003-09-12 15:41:48
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > Witam Otrzymałem dzisiaj poleconym od Urzedu Skarbowego wezwanie aby sie
    > zgłosic do nich. oto tresc:
    Urzad skarbowy w XXXXXX wzywa

    coś nie tak, od I-szego września nie ma takiego Organu....dzisiaj nie mogłeś
    dostać

  • 15. Data: 2003-09-12 16:49:27
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > Urzad skarbowy w XXXXXX wzywa
    >

    > coś nie tak, od I-szego września nie ma takiego Organu....dzisiaj nie
    mogłeś
    > dostać

    nie rozumiem?? XXXXX to była miejscowosc której nie chciałem podac.

  • 16. Data: 2003-09-12 16:53:37
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid"

    > nie rozumiem?? XXXXX to była miejscowosc której nie chciałem podac.

    nie mówię o miejscowości , a o tym że od 1-szego września nie ma prawa
    wzywać Urząd Skarbowy, tylko jako organ Naczelnik Urzędu Skarbowego...

  • 17. Data: 2003-09-12 16:54:48
    Od: "Dawid" <d...@N...poczta.onet.pl>

    > Jeszcze jedno, czy ten program, który sprzedajesz to ten:
    > "SafeLock - program do zabezpieczeń CD"
    > za 60 zł?

    akurat o safelcoka nie chodzi. SafeLock mam załatwiony legal (sprzedaz
    prowadzi zamnie firma gdyz m sie nie opłacało zakaldac firmy). Firma dostaje
    25% z zysków i zemna podpisała odpowiednio umowe o dzieło. tutaj chodzi o
    drugi program który wprowaziłem na rynek od niedawna.

  • 18. Data: 2003-09-12 16:56:16
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > nie mówię o miejscowości , a o tym że od 1-szego września nie ma prawa
    > wzywać Urząd Skarbowy, tylko jako organ Naczelnik Urzędu Skarbowego...

    Mógłbys poprzec to jakims dowodem?? (jaka ustawa albo cos w tym stylu)

  • 19. Data: 2003-09-12 16:57:08
    Od: "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl>

    > Jeszcze jedno, czy ten program, który sprzedajesz to ten:
    > "SafeLock - program do zabezpieczeń CD"
    > za 60 zł?

    Safelock jest muj tylko ze o niego sie eni martwie. tu sie martwie o mój
    drugi program :(

  • 20. Data: 2003-09-12 17:07:36
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid" <s...@N...poczta.onet.pl> napisał

    > Mógłbys poprzec to jakims dowodem?? (jaka ustawa albo cos w tym stylu)

    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&threadm=bj6fdm%24bmp%241%40nemesis.news.tpi.pl&r
    num=1&prev=/groups%3Fas_q%3Dorganem%26ie%3DUTF-8
    %26oe%3DUTF-8%26as_uauthors%3DSlayer%26lr%3D%26hl%3D
    pl