  • 1. Data: 2003-10-08 09:13:58
    Temat: Re: Wezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5 lat
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > napewno wezmę ze sob? PIT-y za te lata, czy brać również faktury na
    > podstawie których dokonałem odliczeń podatkowych??
    > akt notarialny dotycz?cy nieruchomo?ci, fakturę za samochód ... co jeszcze??
    > jak to przebiega??

    Czasami milo, czasami w krzykliwej atmosferze. Zaleznie od PMS pani
    sprawdzajacej. Tyle ze ty masz udokumentowac dochody, a nie wydatki ;)
    Faktur wiec chyba brac nie musisz ? U mnie generalnie nie bylo problemu.
    Nie nalezy sie tylko rzucac o szczegoly i podnosic glosu, bo wtedy
    zaczynaja sie schody ... wspolpraca to podstawa ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 2. Data: 2003-10-08 09:18:34
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Cześć

    Własnie wczoraj otrzymałem takiego paszkwila (jak w temacie)

    Termin na jutro. W związku z powyższym mam pytanie jakie dokumenty ze sobą
    zanieść na to "miłe" spotkanie. Może ktoś przerabiał podobną sytuację i coś
    podpowie

    napewno wezmę ze sobą PIT-y za te lata, czy brać również faktury na
    podstawie których dokonałem odliczeń podatkowych??
    akt notarialny dotyczący nieruchomości, fakturę za samochód ... co jeszcze??

    jak to przebiega??

    Pzdr

    Marek

  • 3. Data: 2003-10-08 10:30:28
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Nie nalezy sie tylko rzucac o szczegoly i podnosic glosu, bo wtedy
    > zaczynaja sie schody ... wspolpraca to podstawa ...

    Dzięki za opowiedź

    Zadzwoniłem do nich w między czasie - powiedziano mi ze mam wypełnić
    specjalnie przygotowany formularz - co kupiłem w tych latach: nieruchomości,
    ruchomości, papiery wartościowe, lokaty...

    Marek

  • 4. Data: 2003-10-08 10:59:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, KrzysiekPP wrote:
    [...do Marka...]
    >+ Tyle ze ty masz udokumentowac dochody, a nie wydatki ;)

    Jasne. Szczególnie jak się popatrzy na post:
    "wscibstwo Urzadu Skarbowego" (korekta - nie poprawiać, bo
    google nie znajdzie ;)). Jak dedukuję US powołując się na
    "zbieranie dowodów" zażądał złożenia donosu na siebie ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-10-08 11:14:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [crosspost z .podatki na .prawo]
    On Wed, 8 Oct 2003, Auto wrote:

    >+ Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> [...]
    >+ > Tyle ze ty masz udokumentowac dochody, a nie wydatki ;)
    [...]
    >+ Zadzwoniłem do nich w między czasie - powiedziano mi ze mam wypełnić
    >+ specjalnie przygotowany formularz - co kupiłem w tych latach: nieruchomości,
    >+ ruchomości, papiery wartościowe, lokaty...

    Wyłóżcie mi czy ustawa o składaniu deklaracji majątkowych
    w końcu nie weszła w życie, czy tylko tak mi się wydawało
    (że nie wchodzi) ? Nie żebym miał coś przeciw. *ALE*, jak
    to mawiają... dlaczego tylnymi drzwiami ??

    Bo aczkolwiek post Krzyska wydaje się wskazywać zdroworozsadkowe
    podejście do prawa (US patrzać na wydatki *o których wie*
    żąda informacji o dochodach - z czego podatnik powienien
    się wytłumaczyć) to żądanie *wskazania wydatków*
    jest IMHO tak sobie uzasadnione...
    Czy takie żądanie ma podstawę prawną ?
    W poście "wscibstwo Urzadu Skarbowego", Message-ID:
    <blv54i$9on$1@inews.gazeta.pl>
    podano że US wystąpił "powolujac sie na art. 180
    par. 1 Ordynacji podatkowej".
    Czy kilka kolejnych postów pod rząd wskazuje na zastosowanie
    jakiejś nowej interpretacji prawa ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-10-08 11:24:04
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > On Wed, 8 Oct 2003, KrzysiekPP wrote:
    > [...do Marka...]
    > Jasne. Szczególnie jak się popatrzy na post:

    A, na dodatek nie dopatrzylem konca tematu tego postu ... Gravity mi
    obcial i widzialem jako ostatnie slowo "dochodow"..

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/