eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5 lat › Wezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5 lat
    From: "Auto" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5
    lat
    Date: Wed, 8 Oct 2003 10:18:34 +0100

    Cześć

    Własnie wczoraj otrzymałem takiego paszkwila (jak w temacie)

    Termin na jutro. W związku z powyższym mam pytanie jakie dokumenty ze sobą
    zanieść na to "miłe" spotkanie. Może ktoś przerabiał podobną sytuację i coś
    podpowie

    napewno wezmę ze sobą PIT-y za te lata, czy brać również faktury na
    podstawie których dokonałem odliczeń podatkowych??
    akt notarialny dotyczący nieruchomości, fakturę za samochód ... co jeszcze??

    jak to przebiega??

    Pzdr

    Marek