  • Data: 2008-02-06 14:12:42
    Temat: Re: Wrzucanie w koszty biletów komunikacji miejskiej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    Jak masz na myśli np. "sprawę telefonu", to pierwotny problem jest
    > taki, iż użytkowanie w celach osobistych *zwiększa wydatek*, i nie ma
    > powodu aby owo "zwiększenie" (nieznane jeśli nie udokumentowane)
    > było zaliczone w koszty, więc USy czasem się tego PODOBNO czepiają (czy
    > ma się drugi telefon albo chcą "wykazu rozmow").

    Tak a propos.. właśnie sobie pomyślałam co by było jakby US chciał
    przejrzeć moje billingi. Ja zasadniczo z całą bliższa rodziną jakieś
    interesy prowadzę. Nawet z mężem (pośrednio ale jednak) mam sprawy
    służbowe ;).
    A ze znajomymi gadam przez skype ;)
    Z ręką na sercu - mam same rozmowy służbowe na komórce ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813