  • 1. Data: 2004-07-27 12:38:12
    Temat: Wspólne rozliczenia małżonków - brak podpisów
    Od: "zmiasta" <z...@o...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w materii rozwiązania problemu braku podpisu na dokumecie
    PIT deklarującego wspólne rozliczenia małżonków. Wypełniliśmy z żoną kwit jak
    trzeba (dwa NIP-y, zaznaczone że wspólnie, itd) z jednym wyjątkiem: zabrakło
    podpisu na pierwszej stronie deklarującego wspólne rozliczanie.
    Czy są jakieś metody nacisku (precedensy, wnioski, do urzędu, NSA)na urząd żeby
    można się jednak wspólnie rozliczyć? Na razie są nieugięci i żądają rozliczenia
    osobnego.

  • 2. Data: 2004-07-28 07:54:11
    Temat: Re: Wspólne rozliczenia małżonków - brak podpisów
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    zmiasta pisze:

> [...]
    > NSA)na urząd żeby można się jednak wspólnie rozliczyć? Na razie są
    > nieugięci i żądają rozliczenia osobnego.

    Zloz korekte z wlasciwymi podpisami...

    Boguslaw

    P.S> Jak mowila mila Pani z US -
    kazdy odpowiada za siebie

  • 3. Data: 2004-08-03 06:16:51
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Zloz korekte z wlasciwymi podpisami...
    >
    > Boguslaw

    A może przydałoby się jakieś dodatkowe pisemko (wniosek) o wyrażenie zgody
    na korektę.

    Warunkiem wspólnego rozliczenia małżonków jest złożenie odpowiedniego
    oświadczenia (w tym przypadku podpisów) do 30 kwietnia danego roku.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2004-08-13 08:54:35
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Łukasz Kaliński pisze:

> [...]
    >
    > Warunkiem wspólnego rozliczenia małżonków jest złożenie odpowiedniego
    > oświadczenia (w tym przypadku podpisów) do 30 kwietnia danego roku.

    Mysle, ze to problem dla sadu...
    Podatnik zlozyl wspolne rozliczenie i podpisal go (wraz z malzonka)

    W ten sposob wyrazil JASNO swoja wole i zrobil to "do 30 kwietnia".

    nie wiem, czy sa w tym wzgledzie jakies precedensy,
    bo jak dotad toslyszalem tylko o milych paniach z US,
    ktore wzywaly, zeby uzupelnic podpisy..

    No ale jeslitrafila sie niemila....

    Boguslaw