    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wspólne rozliczenia małżonków - brak podpisów
    Date: Fri, 13 Aug 2004 10:54:35 +0200

    Łukasz Kaliński pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > urzędu,

    > A może przydałoby się jakieś dodatkowe pisemko (wniosek) o wyrażenie zgody
    > na korektę.
    >
    > Warunkiem wspólnego rozliczenia małżonków jest złożenie odpowiedniego
    > oświadczenia (w tym przypadku podpisów) do 30 kwietnia danego roku.
    >
    > pozdrawiam
    > Łukasz Kaliński

    Mysle, ze to problem dla sadu...
    Podatnik zlozyl wspolne rozliczenie i podpisal go (wraz z malzonka)

    W ten sposob wyrazil JASNO swoja wole i zrobil to "do 30 kwietnia".

    nie wiem, czy sa w tym wzgledzie jakies precedensy,
    bo jak dotad toslyszalem tylko o milych paniach z US,
    ktore wzywaly, zeby uzupelnic podpisy..

    No ale jeslitrafila sie niemila....

    Boguslaw