    From: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Współwłasność i kilometrówka
    Date: Thu, 17 Jan 2008 10:39:24 +0100

    W liście nadanym Wed, 16 Jan 2008 13:45:10 +0000 (UTC) Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> pisze:

> [...]

    Na mój rozumek, wiele zależy od tego, czy drugi (nie Ty) współwłaściciel
    poprzestaje na współposiadaniu czy tez używa pojazd. Bo jak też używa to
    logika (moja) podpowiadałaby mi dzielenie kosztów w jakiejś proporcji (np.
    kto ile przejechał).
    Jeśli tylko Ty używasz, to (zresztą zgodnie z powyższą zasadą) zaliczałbym
    wszystko, a odliczał wg kilometrów jak każą przepisy.

    Pozdrawiam,
    Piotr
    KPiR bez VAT