  • Data: 2012-04-15 21:24:36
    Temat: Re: Wstępna umowa kupna-sprzedaży?
    Od: Paweł Gawoś <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 15, 9:08 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Co wówczas będzie motywować kupującego do kupna, jak się rozmyśli?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Racja, z tym że te umowy miałem zamiar podpisać tylko z dobrymi
    znajomymi, którzy dotrzymują słowa :)

    Celem ich podpisania jest zwiększenie szansy na dostanie dotacji, a
    klienci są na tyle zaufanie
    że i tak wiem że nawet bez tych umów kupią ode mnie towar. A nawet jak
    nie kupi, to tragedii nie będzie.

    Jeżeli chodzi o warunkową umowę sprzedaży, to dlaczego lepiej byłoby
    jej użyć w moim przypadku?