eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ??? › Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    From: "Jarek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Date: Wed, 27 Nov 2002 23:31:10 +0100

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości
    news:as2i07$ik9$1@news.tpi.pl...

    > nie zazdroszcze :(( maly koszmarek
    > jedno jest pewne - oprogramowanie prokomu nie daje mozliwosci korekty danych
    (...)
    > uzyskalem kiedys info, ze zus czeka az taka mozliwosc korekty danych bedzie
    > wprowadzona - i dopiero wowczas skoryguja istniejacy zapis

    Jak Prokom wygrał ten przetarg z zgranicznymi firmami to sie nawet cieszyłem że
    to polska firma ale "czym dalej w las" tym bardziej widze że to jednak pomyłka
    ..żeby w oprogramowaniu nie przewidziec możliwości korekty :<

    > wniosek:
    > - bank ma zaplacic na wlasciwe konta wlasciwe kwoty wraz z odsetkami i jego
    > sprawa jak odzyska nadplate z 53 - nadplata to nie twoj problem i nie twoje
    > pieniadze tam poszly
    > - wg mnie zdrowotnego nie masz

    A jak Ci sie wydaje, gdzie jest najlepiej sprawdzić czy te składki są (nie sa)
    jak zostały zaksięgowane na moim koncie (na dzień dzisiejszy to mam tylko info z
    internetowej strony CU) czy lepiej w zusie w moim mieście czy dzwonic do
    centrali w Warszawie ?

    Pozdrawiam i dzięki
    Jarek