eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ??? › Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
  • Data: 2002-11-27 21:41:45
    Temat: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Od: "radmar" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak miałem konto firmowe w PKO BP, to zdarzyła mi się identyczna sytuacja.
    Co prawda w moim przypadku przelew na ubezp. społeczne trafił na fundusz
    pracy (53), ale efekt taki sam.
    Sprawa dotyczyła składki za styczeń 2000r. Mimo walki o swoje, reklamacji w
    ZUSie (rozpatrzonej pozytywnie), składka do OFE nie dotarła. I pewnie
    jeszcze długo nie dotrze, znając ZUS.
    Stwierdziłem, że mój czas jest zbyt cenny, żeby go tracić na łażenie do ZUS
    i wykłócanie się o swoje pieniądze. Od tamtej pory mam już konto w mbanku i
    nie mam takich problemów.

    Radek