eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ??? › Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
  • Data: 2002-11-27 22:32:00
    Temat: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:as3e7n$6ml$1@news.tpi.pl...
    > Jak miałem konto firmowe w PKO BP, to zdarzyła mi się identyczna sytuacja.
    > Co prawda w moim przypadku przelew na ubezp. społeczne trafił na fundusz
    > pracy (53), ale efekt taki sam.

    No to fundusz docelowy mamy taki sam :) ... może PKO ma jakies tajne wytyczne

    > Sprawa dotyczyła składki za styczeń 2000r. Mimo walki o swoje, reklamacji w
    > ZUSie (rozpatrzonej pozytywnie), składka do OFE nie dotarła. I pewnie
    > jeszcze długo nie dotrze, znając ZUS.
    > Stwierdziłem, że mój czas jest zbyt cenny, żeby go tracić na łażenie do ZUS
    > i wykłócanie się o swoje pieniądze. Od tamtej pory mam już konto w mbanku i
    > nie mam takich problemów.

    A jak załatwiłeś sprawę z bankiem który cie w te maliny wpuścił, czy zmusiłeś
    bank do zapłatył składki na właściwe konta zusowskie no i jak rozwiazałes sprawe
    z ubezp. chorobowym, jak Cie zus potraktował ? napisz troche szerzej o "swojej
    drodze" i przez jakie procedury przeszedłeś

    Pozdrawiam i dzięki
    Jarek