  • Data: 2007-11-29 15:27:35
    Temat: Re: Wydatki na cele mieszkaniowe
    Od: "Edyta J." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK, zadzwoniłam do US i jednak sprowadzili mnie na ziemię - zakup
    mieszkania to wydatek mieszkaniowy na potrzeby syna, a ja musze szukać
    swoich wydatków.
    A jakie wydatki można podciągnąć pod cele remontowe czy adaptacyjne
    mieszkania? mam
    kilka faktur wystawionych już po sprzedaży nieruchomości:

    - farby do ścian wew. (tu chyba nie będzie wątpliwości)
    - markiza na tarasie domu (robiona na konkretny wymiar)
    - lampy pokojowe
    - verticale

    nie mogę się doszukać jakie wydatki łapały by się jako podkładka...