    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wydruk stosu DRA
    Date: 14 Nov 2007 21:07:54 +0100

    > Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Płatnikiem.

    A da się to opanować na trzeźwo ? Połączyłem kilka zakładów w jeden no i
    wpadłem pod elektroniczne przekazywanie dokumentów. Przecież to jest horror w
    klasycznym wydaniu. I toto kosztowało grubo ponad 100 baniek ? To jest
    twórczość pijanego programisty. Rozumiem że to nie jest tylko to co mam
    zainstalowane u siebie. Ale na podstawie tego co widzę mogę sobie wyobrazić jak
    to wyglada u nich. Chore do potęgi. Nawet zaczynam rozumieć że szukają twórcy
    tego gniota. Chyba po raz pierwszy od 20 lat zlecę to komuś. Nie dam rady na
    trzeźwo przeryć się przez tę durnotę a nie mam zamiaru zniszczyć sobie wątroby.