  • Data: 2009-01-05 20:39:53
    Temat: Re: Wynajem nieszkania od grudnia - studium przypadku
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Rumin" <r...@h...spam.data.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrngm4o5i.4v7.rumin@linux.crazynet...
    > Sun, 4 Jan 2009 14:00:43 +0100, Telesfor Baudot
    > <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> wrote:
    >>

    > Jeśli planujesz otrzymywać przychód z wynajmu w postaci
    > gotĂłwkowej,
    > przyjrzałbym się też obecnie obowiązującym przepisom
    > dotyczącym
    > zwolnienia z obowiązku posiadania kasy fiskalnej.
    >
    > Zmieniało się tam coś ostatnio i bynajmniej nie na lepsze.

    Co jest z tą kasą fiskalną? Każda babcinka wynajmująca
    pokój/mieszkanie ma kasę?
    Wynająłem mieszaknie na rok, aby komuś zrobić dobrze, bo był w
    potrzebie. I na tym mam zamiar poprzestać.
    Czynsz dostaję na konto.
    Czy jeszcze jakies "nieszczęscia" podatkowe mogą mnie spotkać z tego
    tytułu?
    To może lepiej w ogóle tego nie ujawniać niż uruchamiać cały aparat
    księgowo-rachunkowy do takiego drobuazgu...

    --
    Telesfor BAUDOT