  • Data: 2009-01-06 07:34:44
    Temat: Re: Wynajem nieszkania od grudnia - studium przypadku
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Rumin" <r...@h...spam.data.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrngm5284.4v7.rumin@linux.crazynet...

    > Ja nie siedzę na tyle w kwestiach prawnych, żeby się tu
    > autorytatywnie
    > wypowiadać, ale wrzuć w googla np. hasła "kasa fiskalna" i
    > "najem",
    > a znajdziesz, o co z grubsza chodzi.

    Też jestem prostym inżynierem i wiele radosnej twórczości naszych
    prawników, posłów i fiskalistów nie mieści mi się w głowie. Za radą
    zajrzałem do gugla, ale wyskakujące tam artykuły (przynajmniej na
    kilku pierwszych stronach) odnoszą się do PROJEKTU rozporządzenia i
    nie powiem są mrożące krew w żyłach. Czy rozporządzenie weszło w życie
    w kształcie jak jest tam to opisane?

    I wreszcie poraźcie co ma zrobić biedna emerytka wynajmująca
    okazjonalnie (nigdy tego nie robiła i ma zamiar tylko przez rok)
    osobie w potrzebie za kilkaset zł miesięcznie? Umowa jest na piśmie,
    wpłaty na konto zaczęły przychodzić od grudnia 2007.

    --
    Telesfor BAUDOT