  • 1. Data: 2007-12-30 11:21:45
    Temat: Wyprowadzka do USA
    Od: "Prymaski" <p...@w...pl>

    Witam,
    Wyprowadziłam, sie do USA - wyszałam za mąż, i nie mieszkam w Polsce. Co
    musze zrobic aby tutaj nie płacić pdatku?
    Macie jakiś pomysł?
    Pozdrawiam
    ja

  • 2. Data: 2007-12-30 14:51:45
    Temat: Re: Wyprowadzka do USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Prymaski wrote:
> [...]
    > Wyprowadziłam, sie do USA - wyszałam za mąż, i nie mieszkam w Polsce. Co
    > musze zrobic aby tutaj nie płacić pdatku?

    tutaj to znaczy gdzie? bo trochę głupio ci zdanie wyszło rozumiem, że w
    Polsce
    kiedy wyjechałaś (miesiąc, rok)?
    i jaki jest twój obecny status w USA i od kiedy

  • 3. Data: 2008-01-01 11:37:43
    Od: "Prymaski" <p...@w...pl>

    Wyjechałam rok temu, jako, żona. Z trgo co sie orientuję to muszę zapłacić
    podatek w Polsce od zarobionych tam pieniędzy.
    Ale zostanę w USA na stałę mam tam zameldowanie. I nie wiem jak zrobić żeby
    się stąd wymeldoać podatkowo.

  • 4. Data: 2008-01-01 13:52:06
    Od: <s...@a...pl>

    > Ale zostanę w USA na stałę mam tam zameldowanie. I nie wiem jak zrobić
    > żeby się stąd wymeldoać podatkowo.

    W PL zameldowanie nie ma znaczenia do podatków. Liczy sie zamieszkanie.

    Jak chcesz się "wymeldować podatkowo", jak to nazwałeś, złóż aktualizacyjny
    NIP-3.

  • 5. Data: 2008-01-01 17:36:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Prymaski wrote:
> [...]
    > podatek w Polsce od zarobionych tam pieniędzy.
    > Ale zostanę w USA na stałę mam tam zameldowanie. I nie wiem jak zrobić żeby

    Nie nie musisz płacić. Twoj wyjazd z Polski ma charakter stały więc
    przestajesz podleć pod polskie przepisy podatkowe.
    Ale nie odpowiedziałaś na moje pytanie.
    Napisałem wyrażnie napisz miesiąc i rok wyjazdu.
    Żona to nie jest status imigracyjny. Wyjechałaś na zielonej karcie,
    wizie nażeczeńskiej, wizie turystycznej? Czy masz już teraz zieloną
    kartę i od kiedy.
    Jak napiszesz więcej to ci odpowiem konkretniej. Kluczowy będzie rok
    wyjazdu.

  • 6. Data: 2008-01-02 20:04:51
    Od: "Prymaski" <p...@w...pl>

    Witam,

    Wyjechałam na wizę, która później została zamieniona na zieloną kartę.

  • 7. Data: 2008-01-02 20:46:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Prymaski wrote:
    > Witam,
    >
    > Wyjechałam na wizę, która później została zamieniona na zieloną kartę.

    Jezus Maria

    KIEDY WYJECHALAS (MIESIAC, ROK)?
    NA JAKIEJ WIZIE (RODZAJ: B1, B2, H1, H4, K1, INNA) ?
    OD KIEDY MASZ ZIELONĄ KARTĘ (MIESIAC, ROK)?

    Słowo daje że jak zobacze twój post jeszcze raz bez danych to cię po
    prostu oleje.