  • 1. Data: 2007-12-29 10:00:43
    Temat: Remanent
    Od: "Vlal" <g...@g...pl>

    Czy ktoś z Was może mi powiedzieć jak np w sklepie spożyczym wygląda
    kontrola US po remanencie ?
    Przychodzi załóżmy kontola 3 stycznia i sprawdza remanent ze stanem
    faktycznym ... jak to wygląda ?
    Jakie są ewentulane kary gdy występują różnice ? Np na remanencie jest 7
    batoników, a fizycznie 6, albo odwrotnie fizycznie 10 a na remanencie 7 ...
    Jak taka kontrol wygląda i jakie są ewentualne konsekwecje ?

  • 2. Data: 2007-12-29 11:24:21
    Temat: Re: Remanent
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 11:00:43 +0100, Vlal napisał(a):

> [...]
    > batoników, a fizycznie 6, albo odwrotnie fizycznie 10 a na remanencie 7 ...
    > Jak taka kontrol wygląda i jakie są ewentualne konsekwecje ?

    Kontrola po remanencie nie robi drugiego remanentu, tylko sprawdza czy np
    arkusze spisowe są wypełnione poprawnie, czy poprawnie zrobiono wycenę,
    czy ubytki które wyszły w remanencie są uzasadnione. Słyszałem tylko raz o
    wypadku gdy US miał wątpliwości co do ilości towaru i wtedy zarządził nowy
    dodatkowy remanent na 20 stycznia.

  • 3. Data: 2007-12-29 11:31:00
    Od: <s...@a...pl>

    > Kontrola po remanencie nie robi drugiego remanentu, tylko sprawdza czy np
    > arkusze spisowe są wypełnione poprawnie, czy poprawnie zrobiono wycenę,
    > czy ubytki które wyszły w remanencie są uzasadnione.

    A czy musisz pisać o ubytkach? Mi sie wydawało, że jest to spis z natury i
    wycena stanu aktualnego?

    > Słyszałem tylko raz o
    > wypadku gdy US miał wątpliwości co do ilości towaru i wtedy zarządził nowy
    > dodatkowy remanent na 20 stycznia.

    Ja słyszałem o kontroli od razu na początku stycznia, liczenie razem z
    urzędnikami. Róznice wyszły minimalne, kara była spora :( Ale nie pamietam
    szczegółów. Sprawa z Mrągowa.

  • 4. Data: 2007-12-31 14:50:53
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Użytkownik "Vlal" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > batoników, a fizycznie 6, albo odwrotnie fizycznie 10 a na remanencie 7
    > Jak taka kontrol wygląda i jakie są ewentualne konsekwecje ?

    Jest kontrola wyrywkowa , sprawdzaja 5 pozycji np wiórki kokosowe, jakiś
    cynamon itp pierdoły na których łatwo się pomylić. Przy pierwszym razie i
    jeżeli różnice nie występują we wszystkich 5 pozycjach możesz dostać
    samoukaranie kilaset zł. Przy grubszych sprawach nie wiem

    Pozdr.
    Janusz