  • Data: 2008-02-15 09:10:53
    Temat: Re: Wyrok NSA o akcyzie >2l - kiedy w drożenie?..
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > Jak sądzicie, kiedy w cennikach nowych aut o poj. >2litry przestanie być
    > widoczna wyższa akcyza ?... I ceny nie będą rosły skokowo na 2 litrach ?

    A o jakim wyroku mówisz????
    O ile wiem jedyna kwestionowana stawka akcyzy to ta zależna od _wieku_
    samochodu. Była kwestionowana jak niezgodna z przepisami unijnymi.

    Stawka akcyzy zależna od pojemności unii nie przeszkadza.

    Daj namiary na ten wyrok.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl