    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wysyłkowa sprzedaż towaru
    Date: Fri, 20 Feb 2009 16:19:33 +0100

    Dnia 16-02-2009 o 14:53:41 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Druga sprawa jest taka - dostałem na poczcie pokwitowanie
    > na zakup kopert. No i się zastanawiam czy to pokwitowanie
    > nie obejmuje czasem VAT-u - bo jeśli obejmuje to nie dość
    > że nie mogę tego VATu odliczyć to jeszcze całej kwoty w koszty
    > nie mogę wrzucić. Ktoś wie (nie wiem czy jest sens iść drugi raz
    > na pocztę po fakturę) ?

    Byłem na poczcie "wymienić" pokwitowanie na fakturę.
    Najpierw kobieta nie chciała wystawić faktury bo myślała
    że nie może, potem zadzwoniła do Halinki i uzgodniły
    że może ale z datą sprzedaży i wystawienia poniedziałkową (23/02).
    O ile data wystawienia jest OK, o tyle datra sprzedazy już nie
    (powinno być 16/02). Nie mogłem wytłumaczyć że data sprzedaży
    to powinna być data faktyczna i że jest na to 7 dni więc no problem,
    odbijałem się od "na poczcie tak nie ma, na poczcie jest inaczej".

    No i w końcu zwątpliłem, bo może faktycznie "na poczcie tak nie ma".
    Ktoś z Was wie czy są jakieś specjalne przepisy dla poczty pozwalające
    wpisywać na fakturach datę sprzedaży z rękawa?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek