  • 1. Data: 2006-08-20 12:21:33
    Temat: Z cyklu: Pani w okienku (Nowy płatnik DRA)
    Od: "Dormika" <d...@x...wp.pl>

    Pani w okienku 10R powiedziała że od następnego miesiąca nie trzeba składać
    deklaracji DRA za siebie jeśli opłaca się składki na nowych zasadach (te
    mniejsze). Do tej pory nie znalazłem żadnego wiarygodnego żródła tej
    "plotki", nawet zus.pl.

  • 2. Data: 2006-08-20 13:34:56
    Temat: Re: Z cyklu: Pani w okienku (Nowy płatnik DRA)
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 20-08-2006 o 14:21:33 Dormika <d...@x...wp.pl> napisał:

    > Pani w okienku 10R powiedzia?a ?e od nast?pnego miesi?ca nie trzeba
    > sk?adaae
    > deklaracji DRA za siebie je?li op?aca si? sk?adki na nowych zasadach (te
    > mniejsze). Do tej pory nie znalaz?em ?adnego wiarygodnego ?ród?a tej
    > "plotki", nawet zus.pl.

    Jesli się przerejestrowałaś na nowy kod (50 70 czy coś w tym guście),
    to właśnie po to żeby system sam mógł generować DRA za Ciebie.

  • 3. Data: 2006-08-21 06:49:23
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 20 Aug 2006 14:21:33 +0200, Dormika napisał(a):

    > Pani w okienku 10R powiedziała że od następnego miesiąca nie trzeba składać
    > deklaracji DRA za siebie jeśli opłaca się składki na nowych zasadach

    A "niepromocyjni" płatnicy muszą składać DRA jeżeli opłacają składki tylko
    za siebie? ;))))

    > (te mniejsze). Do tej pory nie znalazłem żadnego wiarygodnego żródła tej
    > "plotki", nawet zus.pl.

    Kiepsko szukałeś:
    http://e-inspektorat.zus.pl/pliki/poradniki/porad3.p
    df
    strona 60 .... może być? Jest to wiarygodne źródło?

  • 4. Data: 2006-08-21 16:16:28
    Od: mirek <m...@n...w.pl>

    "Dormika" <d...@x...wp.pl> wrote in

> [...]
    > składać deklaracji DRA za siebie jeśli opłaca się składki na nowych
    > zasadach (te mniejsze). Do tej pory nie znalazłem żadnego wiarygodnego

    to od czerwca dziala...

  • 5. Data: 2006-08-23 21:10:40
    Od: "Dormika" <d...@x...wp.pl>

    Dziękuję , ale nie wyczerpaliśmy tematu. Zaznaczyłem ż e dotyczy płatników
    którzy rozpoczynając działalność zkońcem 2004r płacą od tej niższej
    podstawy, coś ok.250 zł bez FP. A pamiętam, że nie składanie deklaracji ich
    nie dotyczyło.
    Dziękuję za odzew.

  • 6. Data: 2006-08-23 22:14:36
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-08-2006 o 23:10:40 Dormika <d...@x...wp.pl> napisał:

    > Dzi?kuj? , ale nie wyczerpali?my tematu. Zaznaczy?em ? e dotyczy
    > p?atników
    > którzy rozpoczynaj?c dzia?alno?ae zko?cem 2004r p?ac? od tej ni?szej
    > podstawy, co? ok.250 z? bez FP. A pami?tam, ?e nie sk?adanie deklaracji
    > ich
    > nie dotyczy?o.
    > Dzi?kuj? za odzew.

    Od kwietnia musisz się przerejestrować na nowy kod
    i wtedy to działa