  • 1. Data: 2006-08-20 06:04:51
    Temat: Wynajem lokalu- ryczalt (odnajmujacy przestal placic)
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Odnajmuje lokal na biuro (rozliczam sie ryczaltem)
    ale od kwietnia czlowiek mi nie placi za uzytkowanie
    lokalu (nie ma kasy na razie jak mowi)mam umowe najmu.
    Czy w takim wypadku ja musze placic ten ryczalt skoro
    nie otrzymuje od niego pieniedzy?
    Obecnie jestem w trakcie rozwiazania umowy.
    Rylen

  • 2. Data: 2006-08-21 15:54:02
    Od: "DG" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w takim wypadku ja musze placic ten ryczalt skoro
    > nie otrzymuje od niego pieniedzy?
    > Obecnie jestem w trakcie rozwiazania umowy.
    Płacisz podatki wyłacznie gdy masz pozostawione do dyspozycji pieniądze
    przez dzierzawcę, w innym przypadku nie, musza to byc przychody otrzymane, a
    nie tylko naliczone

  • 3. Data: 2006-08-21 17:41:39
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    DG napisał(a):
> [...]
    > nie tylko naliczone
    >
    > dzieki ! No to kamien z serca mi spadl.....
    Rylen

  • 4. Data: 2006-08-24 17:19:06
    Od: "DI" <k...@w...pl>

    A może warto lepiej sporządzać umowę najmu, aby uniknąć takich sytuacji (4-
    miesiące zwłoki?!). Ja w podobnej sytuacji rozwiązałam umowę w trybie
    natychmiastowym. ( zwłoka wynosiła 3 dni)