    From: regen <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Z jaką datą rachunek?
    Date: Mon, 8 Nov 2010 04:43:44 -0800 (PST)

    On 8 Lis, 11:34, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   To nie znaczy, że codziennie musi być wystawiany rachunek, jeśli
    > usługa jest "ciągła" decyduje o tym umowa ograniczona zapisem
    > art.14.1e PDoOF, sprawdź:http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-p
    odatku-dochodowym-od-osob...
    > (znalezienie aktu prawnego, który stanowi że rachunek jest fakturą
    > w rozumieniu takich przepisów, potraktuj jako ćwiczenie w przekopywaniu
    > archiwów, mi się też nie chce sprawdzać :))

    >   Odnoszę wrażenie, że wrzuciłeś do jednego worka dwie różne sprawy:
    > - kiedy ma być wystawiony rachunek
    > - za jaki okres ma być wystawiony

    Dzięki za odpowiedź. Rzeczywiście pomieszałem kilka rzeczy. Istotą
    mojego pytania jest chęć płacenia podatku jak najpóźniej. Dla
    usługobiorcy data nie ma znaczenia, z umowy wynika że mam dostarczyć
    rachunek do 10 kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni.

    Czy prawidłowe jest wpisanie w KPiR dochodu w miesiącu, w którym
    był wystawiony rachunek?. Czyli za usługi wykonywane w lutym rachunek
    wystawiony 1 marca zaliczka na podatek do 20 kwietnia.

    Pozdrawiam-
    regen