  • Data: 2005-02-25 21:17:55
    Temat: Re: ZUS a odzyskanie pieniedzy
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Red <r...@w...pl> wystukał[a]:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zlozylem juz dwa takie pisma.(podobne)
    > Na oba zero (0) odzewu wiec dlatego tu pisalem z pytaniem
    > co zrobic. Do inspektoratu mam okolo 100 km.
    > Lokalny oddzial nie odpowiada na moje pisma.

    hm.. po prostu przez ten miesiąc nie płać zusu. A potem złóż wniosek o
    zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami (gwarantuje, że wtedy do
    ostatniej deklaracji i wpłaty przejrzą twoje konto). Jeżeli wydadzą że
    nie masz to rób tak aż do ostatniej nadpłaconej złotówki. Hm.. nie wiem
    tylko jak z chorobowym, bo jeżeli jesteś jednosobową firmą
    (właścicielem) to jak nie zapłacisz to przerwie ci się okres
    ubezpieczenia.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --