  • Data: 2003-04-25 09:30:47
    Temat: Re: ZUS bez deklaracji - a co na przelewie?
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

    ###----- w odpowiedzi na list od Andrzej Kłos -----###

    > No i tu chyba jest inaczej
    >
    > ... należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc, którego wpłata
    > dotyczy, a w polu...

    tak oczywiście - przepraszam - mój błąd...
    powinno być:
    Jeżeli osoba prowadząca pozarolniczą działalność jest zwolniona z
    obowiązku składania deklaracji rozliczeniowej lub imiennych raportów
    miesięcznych za dany miesiąc, a wpłata jest terminowa i dotyczy składki
    za ten miesiąc, należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc, którego
    wpłata dotyczy, a w polu "Nr dekl." 00.

    > Dz. U. 56

    pozycja 503 ;-)

    hADeSik