    From: "Kowal" <l...@p...fm.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - komunikacja e-mail
    Date: Wed, 16 May 2007 20:13:11 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0705161725350.2588@athlon64...

    > Widać ;)
    > Już wyjaśniam: oczywiście pierwotną przyczyną takich komentarzy
    > nie są "szarzy pracownicy ZUSu", ba, nawet sam ZUS - jako jednostka
    > poddana różnym regulacjom.
    > Natomiast owa jednostka jako suma pracowników mających pewien
    > sposób myślenia, z zastrzeżeniem ze trzeba zacząć "od góry"
    > (bo podejrzewam że Kowal nie ma w zakresie obowiązków, albo
    > mówiąc wprost nie płacą mu za przemyśliwanie organizacji
    > różnych czynności)

    Nie no ... za myślenie mi płacą ;-) Powiem tak, pracuję w jednym z
    Inspektoratów, jestem na stanowisku administratora sieci komputerowej,
    obsługuję 120 pracowników i prawie 150 sztuk najróżniejszego sprzętu
    komputerowego (drukarki, skanery, lasery, sraty pierdaty) i ... nie mam
    dostępu do internetu ;-)
    Powiem więcej, pewnie nigdy w życiu nie będę miał, bo zawsze będzie istniało
    ryzyko, że poprzez łącze ze światem ktoś się może do mnie podłączyć, a
    informacje, które mam w posiadaniu z pewnością nie jednego by
    zainteresowały. Taka polityka bezpieczeństwa i ja ... mały szaraczek tego
    nie zmienię ;-))

    Kowal