  • Data: 2007-05-16 21:06:17
    Temat: Re: ZUS - komunikacja e-mail
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kowal napisał(a):
    > Nie no ... za myślenie mi płacą ;-) Powiem tak, pracuję w jednym z
    > Inspektoratów, jestem na stanowisku administratora sieci komputerowej,
    > obsługuję 120 pracowników i prawie 150 sztuk najróżniejszego sprzętu
    > komputerowego (drukarki, skanery, lasery, sraty pierdaty) i ... nie mam
    > dostępu do internetu ;-)
    > Powiem więcej, pewnie nigdy w życiu nie będę miał, bo zawsze będzie istniało
    > ryzyko, że poprzez łącze ze światem ktoś się może do mnie podłączyć, a
    > informacje, które mam w posiadaniu z pewnością nie jednego by
> [...]
    Ciekawe jest to co piszesz, zwłaszcza w kontekście tego, że jesteś tam
    administratorem. Znam ludzi pracujących w ministerstwach, gdzie też
    trochę tajnych danych się przewala i dostęp do poczty elektronicznej,
    czy internetu mają. Oczywiście jest to dostęp mocno ograniczony
    (zabezpieczenia różnorakie, często bzdurne), ale jest. Idąc dalej tym
    tropem, należałoby wam odciąć telefony, bo pani Hania z panią Kazią może
    zostać podsłuchana, gdy podczas kawusi omawiają akurat bardzo ważną
    sprawę jednego z waszych zadowolonych klientów.
    Maciek